שירותי משרד מרחוק

ניהול המשרד לא חייב להכביד עליכם.
עם שירותי ניהול המשרד מרחוק שאנו מציעים, העסק שלכם מקבל ליווי אדמיניסטרטיבי מקצועי, גמיש וחסכוני. 

במקום להשקיע זמן יקר בבירוקרטיה, חשבוניות ותיאומים – תוכלו להתמקד בצמיחה העסקית ולדעת שמישהו דואג לכל הפרטים שמאחורי הקלעים.

שירותי משרד מרחוק

שירותי משרד מרחוק - מה הם כוללים

למה לבחור בשירותי המשרד מרחוק שלנו?

  • חיסכון בהוצאות:
    אין צורך בשכירת משרד או בהעסקת עובדים נוספים. 
     
  • שירות מותאם אישית:
    כל עסק מקבל התאמה מלאה להיקף השעות והמטלות הדרושות לו. 
     
  • זמינות וגמישות:
    השירות ניתן מרחוק, עם זמינות גבוהה ותגובה מהירה. 
     
  • ניסיון ומקצועיות:
    אנו מביאים ניסיון רב בניהול אדמיניסטרטיבי לעסקים קטנים ובינוניים.

שירותי משרד מרחוק - חבילות לבחירתכם:

  • חבילת היכרות – עד 10 שעות בחודש.
    (תוכלו כמובן לבחור עבור איזה שירות אתם מעוניינים לנצל את השעות) 
     
  • חבילה יומיומית – עד 20 שעות בחודש.
    (אחת החבילות הפופולריות שלנו, למתן מענה מקיף ומשתלם למשימות השוטפות) 
     
  • חבילת פרימיום – עד 36 שעות בחודש.
    (החבילה המשתלמת ביותר, הכי קרוב להעסקת עוזר/ת אישי/ת לטיפול במגוון משימות לבחירתכם)
תמי הרשקוביץ - עוזרת אישית מהבית

למי השירות מתאים?

  • שירותי משרד מרחוק מתאימים לעצמאים, סטארט-אפים וחברות בצמיחה שרוצים להתרכז בפיתוח עסקי, תוך שהם יודעים שהניהול האדמיניסטרטיבי נמצא בידיים מקצועיות ואמינות.
     

  • מחפשים פתרון שיקל עליכם את הניהול היומיומי?
    פנה אלינו ותתחילו ליהנות משירותי משרד מרחוק מותאמים בדיוק לצרכי העסק שלכם.

מדיניות פרטיות  |  הצהרת נגישות
הינני מצהירה בזאת שהאתר TH שרותים אדמינסטרטיביים לעסקים נגיש באמצעות תוסף נגישות אשר מותאם למבקרים בעלי צרכים מיוחדים
במידה ויש צורך בעזרה נוספת ניתן להעזר בדרכים הבאות:

דילוג לתוכן